Loading...
+38 (067) 500-59-18 пн.–пт. | 09:30 – 18:30

Питання-відповіді

Ресурси, призначені для всіх користувачів Myzone; незалежно від того чи тренуєтеся ви в клубі або індивідуально.
Додаток
How to Connect with 3rd Party Apps
The Myzone App Explained
How to book a class using the Myzone App
How to Filter Your Connections
Синхронізація датчика Myzone і iPhone
Перевірте налаштування вашого телефону і налаштування програми

1. Спробуйте вийти з програми Myzone і потім зайти заново. Перейдіть в меню налаштувань з домашньої сторінки і перейдіть, щоб вийти. Увійдіть у систему, використовуючи свою адресу електронної пошти і пароль MYZONE, потім надіньте пояс Myzone і спробуйте підключитися.

2. Спробуйте перезавантажити телефон, перш ніж запускати додаток MYZONE, а потім надіньте ремінь.

3. Повністю видаліть цю програму Myzone, а потім повторно. Увійдіть і підключіть ваш ремінь.

4. Переконайтеся, що номер SN, розташований на зворотному боці чорного модуля, відповідає вашому профілю Myzone.

Перевірте свій пояс Myzone

Переконайтеся, що ви одягли ремінь правильно, а серійний номер відповідає номеру, зазначеному в вашому профілі.

Усунення несправностей

iPhone 5 або вище

1. Одягніть ремінь і переконайтеся, що ви чуєте один звуковий сигнал (MZ-3), щоб переконатися, що ремінь включений і передає ваш пульс.

2. Вимкніть Bluetooth вашого телефону, потім увімкніть його знову.

НЕ потрібно сполучати ваш пояс Myzone в налаштуваннях Bluetooth з вашим телефоном. Якщо ви бачите, що у ременя стоїть статус «Підключено», спочатку від'єднайте ремінь, потім вимкніть Bluetooth, перш ніж знову включити його. Поверніться в додаток Myzone, і сполучення відбудеться автоматично.

3. Якщо в розділі «Доступні пристрої» відображається Myzone, відкрийте додаток і подивіться, чи відображається ваш пояс під плиткою тренування, а якщо немає, поверніться до налаштувань Bluetooth і натисніть «i» поруч з ним, щоб «забути пристрій» Перезавантажте телефон, потім знову відкрийте додаток і перейдіть на плитку тренування.

4. Якщо ваш % від МСР не з'являється автоматично на тренуванні в додатку Myzone, вийдіть з програми Myzone, а потім знову увійдіть в систему, використовуючи свою адресу електронної пошти і пароль.

5. Якщо ви все ще не бачите ваш пульс і % від МСР на плитці тренування, перезавантажте телефон.

6. Якщо жоден з попередніх кроків не спрацював, спробуйте видалити додаток Myzone і перевстановити його через магазин додатків.

Синхронізація датчика Myzone і Android
Перевірте налаштування вашого телефону і налаштування програми

1. Спробуйте вийти з програми Myzone і потім зайти заново. Перейдіть у меню налаштувань з домашньої сторінки і перейдіть, щоб вийти. Увійдіть у систему, використовуючи свою адресу електронної пошти і пароль MYZONE, потім надіньте пояс Myzone і спробуйте підключитися.

2. Спробуйте перезавантажити телефон, перш ніж запускати додаток MYZONE, а потім надягніть ремінь.

3. Повністю видаліть цю програму Myzone, а потім повторно. Увійдіть і підключіть ваш ремінь.

4. Переконайтеся, що номер SN, розташований на зворотному боці чорного модуля, відповідає вашому профілю Myzone.

Перевірте свій пояс Myzone

Переконайтеся, що ви одягли ремінь правильно, а серійний номер відповідає номеру, зазначеному в вашому профілі.

Усунення несправностей

Телефони Android з версією 5.0 або вище з Bluetooth LE 4.0 або вище

1. Одягніть ремінь і переконайтеся, що ви чуєте один звуковий сигнал (MZ-3), щоб переконатися, що ремінь включений і передає ваш пульс.

2. Вимкніть Bluetooth вашого телефону, потім увімкніть його знову.

3. Якщо ваш % від МСР не з'являється автоматично на тренуванні в додатку Myzone, вийдіть з програми Myzone, а потім знову увійдіть в систему, використовуючи свою адресу електронної пошти і пароль.

4. Якщо ви все ще не бачите ваш пульс і % від МСР на плитці тренування, перезавантажте телефон.

5. У деяких моделях телефонів Android потрібно, щоб Геолокація була включена і перебувала в режимі високої точності, перш ніж буде виконано пошук поясу (точне ім'я параметра буде відрізнятися в залежності від моделі Android і версії ОС, замість цього ваш телефон може відобразити його як "Підвищення точності" або "Сканування по Bluetooth".

6. Якщо жоден з попередніх кроків не спрацював, спробуйте видалити додаток Myzone і перевстановити його через Google Play Store.
Корисні поради
Як працює Myzone
Що таке бали MEP?
Тренування по зонам інтенсивності
З чого почати тренування
Як зареєструвати ваш датчик Myzone
Як налаштувати датчик MZ-3
Як налаштувати датчик MZ-1
Правила носіння датчика
Як підключити датчик до додатка
Як в додатку Myzone знайти своїх друзів